BESPLATNE ZAMJENE I VRAĆANJE PROIZVODA

Naši kupci imaju pravo da bez obrazloženja vrate kupljeni proizvod u roku od 14 dana od datuma preuzimanja, kako je propisano Zakonom o zaštiti potrošača. Kupci mogu tražiti ili povrat novca ili zamjenu za drugi proizvod dok god je proizvod koji su vratili nekorišten i u istom stanju u kom su ga primili (u originalnom pakovanju i sa svim pratećim dodacima kao što su kutije, garantni listovi, računi itd.). Ukoliko istekne rok od 14 dana, a kupac nije podnio zahtjev za reklamaciju, proizvod ne može biti vraćen. Kada primimo proizvod koji je vraćen, naš tim ljudi će u najkraćem mogućem roku utvrditi da li je proizvod u originalnom stanju kako biste mogli da dobijete svoj novac nazad ili neki drugi proizvod kao zamjenu ukoliko to želite. Najveći broj reklamacija se obrađuje istog dana po prijemu, međutim zavisno od obima posla vaš zahtjev može biti obrađen najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema proizvoda.

PROCEDURA

Ukoliko se odlučite da proizvod zamenite za drugi ili vratite u zamjenu za vaš novac neophodno je da nas obavijestite putem emaila na kypers@kypers.ba sa naznakom da se radi o REKLAMACIJI ovog tipa. Molimo vas da u mejlu pružite dokaz o kupovini u vidu računa. Nakon toga, naš tim će vas kontaktirati i potvrditi da li je reklamacija moguća (zavisno od roka za podnošenje zahtjeva u vašem slučaju). Kada dobijete potvrdni email, nephodno je samo da nam proizvod pošaljete na našu adresu: Bulevar II korpusa Armije BiH, Tuzla 75000
.
Ukoliko je utvrđeno da je proizvod u originalnom, nekorištenom stanju, naš tim će vas kontaktirati kako bismo dobili broj vašeg tekućeg računa na koji će sredstva biti uplaćena. Molimo vas da imate u vidu da je nekada potrebno do par dana da novac legne na vaš račun što zavisi od samih banaka. Ukoliko se utvrde određena oštećenja na proizvodu koja su nastala neadekvatnim rukovanjem ili korišćenjem proizvoda od strane kupca, Le Scarpe zadržava pravo da umanji iznos povrata za odgovarajući iznos evidentirane štete ili odbije povrat u cjelosti. Ukoliko se odlučite da proizvod zamijenite za drugi, a naš tim utvrdi da je vraćeni proizvod u odgovarajućem stanju, biće vam izdat vaučer na plaćeni iznos koji ćete moći da primjenite kako biste izvršili novu kupovinu (uz eventualne plaćanje razlike) ili zamjenu ukoliko je iznos novog proizvoda koji želite isti. Za sve dodatne informacije, slobodno nas kontaktirajte na info@lescarpe.ba